השאירו פרטים ונחזור אליכם

דוקרנים להרחקת יונים

האם דוקרנים הם אמצעי יעיל להרחקת יונים?

אחת מהשיטות הנפוצות ביותר להרחקה של יונים מגגות ומפתחים של חלונות היא התקנת דוקרנים ייחודיים המיועדים למטרת גירוש יונים ומניעת קינון שלהן. בין כל הדרכים האחרות לביצוע פעולה דומה שהן הצבת דחלילים והתקנת רשת – דוקרנים להרחקת יונים אמורים להיות מוצר יציב, אשר יבצע את העבודה לאורך זמן. המטרה היא לאפשר לכם לחיות בשקט וללא דאגה מהציפור הזו, אשר הלשלשת שלה מסוכנת ביותר לבריאותכם וכמובן גם מלכלכת מאוד את הסביבה. נשאלת השאלה – עד כמה יעילים באופן מעשי אותם הדוקרנים?

כיצד פועלים דוקרנים להרחקת יונים?

היונה היא ציפור שאוהבת לעמוד על משטח יציב וחלק, שאינו רועד. זוהי אחת הסיבות לחיבתה של היונה לקינון בגגות שטוחים של בתים, ולכן דוקרנים שיוצבו שם ירחיקו יונים מהמקום בצורה יעילה. הדוקרנים לא פוגעים ביונה ולא דוקרים אותה, כיוון שמלכתחילה הם פועלים באמצעות אפקט ההרתעה והמניעה.
יונים אשר יתקרבו לגג שמותקנים בו דוקרנים, יימנעו מראש מלשבת עליהם ולקנן שם. באמצעות הדבקת הדוקרנים עם דבק יעיל, הם יישארו יציבים על המשטח עליו הותקנו לאורך זמן ואתם תוכלו לשכוח מבעיית היונים והנזק שהן עושות לתקופה ארוכה.

אילו סוגים של דוקרנים להרחקת יונים קיימים בשוק?

ניתן לרכוש דוקרנים העשויים ממגוון של חומרי גלם כמו אלומיניום, פלסטיק, פח, נירוסטה ועוד. ישנו הבדל בעמידותם של החומרים השונים במזג אוויר סוער ובחום כבד. מחירם של הדוקרנים שתרכשו ייקבע לפי הסוג הספציפי בו תבחרו, וכן לפי גודל המוצר כמובן, בהתאמה למקום בו הם יותקנו.

האם ניתן להתקין דוקרנים להרחקת היונים בכל מקום?

את הדוקרנים רוכשים לפי אורך, כך שבהחלט ניתן לרכוש את המוצר עבור מקומות שונים. אפשר למשל לקנות פס דוקרנים קצר לאדן של חלון צר יחסית, בעוד שפס ארוך ייתן הגנה מפני יונים לכל אורכו של גג של בניין. אצלנו בחברת דודי הדברות ניתן לקבל ייעוץ מדויק לגבי סוג הדוקרנים אשר יעשו פעולה יעילה במקום בו הם אמורים להיות מותקנים. נוסף על כך, ניתן לקבל הכוונה לגבי אורך פס הדוקרנים הנדרש על מנת לקבל הגנה מיטבית ולהרחיק יונים מהאזור.

אהבתם?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף באימייל
שיתוף בוואטסאפ

השאירו תגובה

© כל הזכויות שמורות לדודי הדברות.

דילוג לתוכן