השאירו פרטים ונחזור אליכם

דוקרנים נגד יונים

דוקרנים נגד יונים – האם זה הומני?

כולנו מכירים את הבעיות שיונים יכולות ליצור לנו. החיה המוכרת ואהובה שעל הנייר לא אמורה להזיק לנו, יכולה ליצור נזק לא קטן ולכן גם נחשבת למזיק. למרות העובדה כי יונים נכנסות בקטגוריה של מזיקים, אף אחד לא באמת רוצה להרוג אותן אלא רק להרחיקן. אלה המחפשות לקונן בקרבתנו עשויות להתיישב שם במשך חודשים ואף שנים, ולכן אנו רוצים למצוא דרכים יצירתיות לגרום להן לחפש מקום אחר כמו למשל דוקרנים נגד יונים.

מדוע יונים נחשבות כמזיקות בכלל?

על פניו נראה כי היונה אינה מזיקה לנו בכלל, אז מדוע היא נחשבת למזיק? ובכן, מלבד העובדה כי יונים המקוננות בצמרות העצים, במרזבים ובגגות הבתים עשויות לעשות רעש בלתי נסבל בשעות רבות במהלך היום, הרי שלא בגלל הרעש הן נחשבות למזיקות. על היונים שוכנות כינים ומזיקים שונים שאוהבים להתחבא בין הנוצות ולהיאסף ממקורות שונים בהם היונה הייתה ואלה עוברים יחד איתה ממקום למקום. כינים וחיידקים שונים אחרים עשויים לגרום למחלות ולתגובות אלרגיות שונות אצל בני אדם אשר יכולות להיות אפילו מסוכנות במקרים מסוימים. מלבד כל אלה, הרי שלשלשת היונים היא חומצית ועשויה גם לגרום נזק לרכוש. תשאלו את מי שחנה מתחת לעץ שבצמרתו מקוננות יונים.

דוקרנים נגד יונים היא הדרך האפקטיבית ביותר ברוב חלקי הארץ

ישנן כמה וכמה שיטות להדביר, או יותר נכון להרחיק יונים. השיטה אולי הנפוצה ביותר כיום היא באמצעות דוקרנים נגד יונים. מדובר בטכניקה לא יקרה במיוחד, יעילה מאוד ואפשר להתקין אותה ברוב המקומות בהן יונים אוהבות לקונן. באזורים מסוימים בארץ בהם יש בניינים גבוהים בדרך כלל (נניח באזור המרכז), אפשר להשתמש ברשת יונים או בטכניקות נוספות, אולם ברוב חלקי הארץ השימוש בדוקרנים יהיה הפתרון האולטימטיבי. הדוקרנים בעצם גורמים לכך שהקרקע תהיה לא נוחה ולא בטוחה לנחיתה עבור היונים ובכך הן מבינות שלא כדאי להן להקים את הקן שלהן במקום זה.

לכל מקרה של הרחקת יונים או הדברה תוכלו ליצור עמנו קשר באתר או בטלפון וחברתנו דודי הדברות נשמח לסייע לכם בכל דרך.

אהבתם?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף באימייל
שיתוף בוואטסאפ

השאירו תגובה

© כל הזכויות שמורות לדודי הדברות.

דילוג לתוכן