השאירו פרטים ונחזור אליכם

הדברה בתל אביב

כמו בכל מקום גם בתל אביב, העיר הסואנת ושוקקת החיים יש מזיקים רבים. זהו אינו אזור המוכר בזכות הטבע הירוק שלו ולכן בתל אביב תוכלו למצוא בעיקר מזיקים הנמצאים בעיר ונמשכים לאשפה, ליונים או לאזורים סגורים וביובים אולם תתקשו למצוא שם מזיקים שונים הפעילים יותר בבתי קרקע, בטבע או באזורים חקלאיים. הדברה בתל אביב צריכה להיעשות על ידי חברה מקצועית המכירה את האזור ומסוגרת לתת מענה מקצועי לסוג המזיק ופתרון לטווח ארוך.

הדברה בתל אביב לבתים פרטיים

הדברה בתל אביב נפוצה יותר בבנייני מגורים מאשר בבתי קרקע פרטיים, אולם שניהם נכנסים בקטגוריה זו. המזיקים הנפוצים ביותר בבתים הנם נמלים, תיקנים ועכברים. אולם בבנייני מגורים אתם עשויים להיתקל גם ביונים ומזיקים אחרים. חלק מהמזיקים נדרשים בהדברה על ידי ריסוס ופיזור רעל ואחרים על ידי לכידה ושחרור בטבע הרחוק מביתכם או התקנת אמצעים שונים המסייעים במיגור הבעיה כמו במקרה של הרחקת יונים שבהם מומלץ להשתמש ברשת יונים או בהתקנת דוקרנים על מנת לגרום ליונים לחפש מקום אחר בטוח ונוח יותר עבורן לקונן (ולא על ידי פגיעה בהן או לכידתן).

הדברה לבתי עסק ומשרדים

מזיקים שונים בעסק שלכם יכולים להוות מכה לא פשוטה, לא משנה אם מדובר במשרד אשר רק אתם והעובדים שלכם נמצאים בו, במשרד יוקרתי יותר ופעיל יותר שבו גם מארחים את הלקוחות והשותפים שלכם, או אם מדובר בעסק שהוא חנות, מאפייה או כל דבר אחר הנמצא ברחובות העמוסים בעסקים מסוג זה. החשיפה למזיקים כאלה ואחרים הנה גדולה ואלה יכולים לפגום בסחורה, בבריאות שלכם ושל הלקוחות שלכם ובמקרים מסוימים אם יתלוננו עליכם אז גם לסגירת המקום ופשיטת רגל.

מתי מומלץ לבצע ריסוס?

מרבית האנשים מחכים לראות את המזיקים בקרבתם ורק אז קוראים למדביר. אולם אתם צריכים לבצע הדברה בתל אביב אחת לשנה לפחות. בצעו ריסוס כנגד מזיקים נפוצים באזורכם ובאמצעות כך אתם תימנעו מהגעת המזיקים השונים לסביבתכם. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ודודי המדביר ישמח לתת לכם שירות מקצועי, אמין ואיכותי.

אהבתם?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף באימייל
שיתוף בוואטסאפ

השאירו תגובה

© כל הזכויות שמורות לדודי הדברות.

דילוג לתוכן