השאירו פרטים ונחזור אליכם

הדברת טרמיטים בירושלים

ירושלים היא עיר שחומר הגלם שמסמל אותה הכי הרבה הוא אבן (לרוב בגלל העיר העתיקה, הכותל המערבי וכו') אולם ירושלים היא עיר גדולה מאוד ובה גם בתי קרקע, בנייני מגורים, גינות, פארקים ועוד. בכל מקום שבו יש הימצאות של עצים ישנו סיכוי שיהיו שם טרמיטים ולכן הדברת טרמיטים בירושלים היא שירות נפוץ שרבים מהתושבים מחזיקים מדביר קרוב בספר הטלפונים שלהם.

מדוע טרמיטים נחשבים למזיקים?

הטרמיטים לא אמורים להזיק לבני האדם מבחינה בריאותית. על הנייר הם אינם מעבירים מחלות, הם גם לא יעקצו אתכם ולא צריך להיכנס לפאניקה אם אחד כזה נמצא על היד שלכם. הטרמיטים יכולים להזיק לרכוש שלכם ועל כן הדברת טרמיטים בירושלים היא מאוד נפוצה וחשוב שיהיה לכם טלפון של מדביר מקצועי ומנוסה כמו דודי הדברות במידת הצורך. העניין הוא כזה, בכל בית היום יש ריהוט כלשהו מעץ כמו למשל דלתות, משקופי הדלת, כיסאות, שולחנות, ספריות, שידות, מיטות ועוד. אלה יכולים להיאכל מבפנים מבלי שתשימו לב עד שיום אחד תראו את פעילות הטרמיטים אל מול עיניכם כאשר הרהיט כבר מתחיל להיאכל גם מבחוץ. אלה יכולים להזיק גם לגדר בגינה, לעצי הפרי ולרהיטי גינה העשויים מעץ.

טכניקות הדברת טרמיטים בירושלים

הדברת טרמיטים בירושלים תיעשה על ידי מדביר מקצועי בלבד. יש להכיר היטב את אורח חייהם של הטרמיטים, היכן הם חיים, כיצד לזהות אותם, האם יש עוד קנים מלבד הקן הזה שאתם אולי רואים מול עיניכם ועוד. הדברה מקצועית תדביר אותם לחלוטין ולא את חלקם ועל כן יתבצע שימוש בחומר רעיל שיחסל את הקן כולו. יש לבצע ריסוס גם לפריטים נגועים ולעתים יהיה צורך בפרידה מרהיטים אלו וזריקתם אם יש חשש להימצאות טרמיטים נוספים בתוכם.

האם אפשר להימנע מהימצאות טרמיטים בסביבתנו?

הדברת טרמיטים בירושלים לא חייבת לקרות אם תוכלו לבצע פעולות המפחיתות את הסיכוי להימצאות הטרמיטים אצלכם. למעשה קשה לנו להאמין שתוכלו להיפתר מכל ריהוט העץ בבית ובגינה, שלא יהיו לכם עצים או עציצים בגינה ושלא תהיה גישה לטרמיטים להגיע דרך האדמה אליכם. לכן על מנת להפחית את הסיכוי להימצאות טרמיטים אצלכם יש לבצע טיפול בריהוט העץ. תחילה למרוח לקה וחומר מיוחד נגד מזיקים וכן אחד לכמה זמן לבצע ריסוס מניעה נגד מזיקים.

הדברת טרמיטים בירושלים – שאלות ותשובות

הם קטנים במיוחד, צבעם שקוף / לבן, הם מזיקים לאדם אבל לא באופן ישיר והם יכולים להימצא גם בתוך הבית וגם בגינה שלכם. הכירו את הטרמיטים, או שבעצם עדיף לכם לא להכיר אותם. הטרמיטים הם מזיקים, חרקים קטנים, הניזונים מעץ ולכן נמצאים במידה רבה בסביבת בני אדם להם יש ריהוט עץ בשפע וכן פריטי עץ ועצי נוי ופרי בגינה. הדברת טרמיטים בירושלים אינה שכיחה במיוחד אבל בהחלט קיימת ועם ביקוש סביר ולכן החלטנו להקדיש עבורכם חלק של שאלות-תשובות בנושא זה.

תשובה: הטרמיטים כפי שאמרנו ניזונים מעץ. הם אוכלים אותו בכמויות ואלפים רבים של טרמיטים יכולים להתלבש על רהיט עץ שלכם ולאכול אותו מבפנים בתוך ימים ספורים. ככל שיש יותר טרמיטים באזור שלכם זה יותר מסוכן לרהיטים שלכם, לגדר שלכם בגינה, לעצי הפרי שלכם ועוד. ככה הם מזיקים לאדם – על ידי נזק לרכוש שלו.

תשובה: הטרמיטים מאוד קטנים. הם אינם נחשפים לשמש כי עורם עדין מאוד והם עשויים פשוט למות מהחום. לכן ניתן לזהות אותן על ידי גומות נסורת קטנות שהם משאירים על הריהוט או על ידי צפייה בנחיל של טרמיטים מתהלך בין העלים במהלך היום ועוד.

תשובה: יש כמה דרכים להדביר את הטרמיטים. כאשר מדובר ברהיט נגוע יש להוציאו מהבית ולרסס אותו. בהתאם למצבו להחליט אם להחזיר אותו. בדרך כלל מחפשים את קן הטרמיטים שיכולים להימצא גם עמוק בתוך האדמה ולכן מחפשים את מסלול המעבר שלכם ואילו פריטים נגועים. המדביר קודח רעל בנקודות אסטרטגיות ומרסס את הפריטים הנגועים.

תשובה: במידה ורק החלה פעילות הטרמיטים עוד ניתן להציל את הרהיט. במידה והוא אכול מאוד כבר ויש בו הרבה טרמיטים זה מסוכן להשאירו בבית וככל הנראה תצטרכו להיפרד מהרהיט.

הדברת טרמיטים בירושלים תסופק לכם על ידי חברת דודי הדברות. החברה מתמחה בסוגי הדברות שונים ופועלת בעיר עם שירותיה המקצועיים והמהירים כבר שנים ארוכות. צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לרשותכם.

אהבתם?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף באימייל
שיתוף בוואטסאפ

השאירו תגובה

© כל הזכויות שמורות לדודי הדברות.

דילוג לתוכן