השאירו פרטים ונחזור אליכם

הדברת נמלים בירושלים

העיר ירושלים נחשבת לאחת הערים היפות והמאוכלסות ביותר בישראל, אולם גם בעיר זו, כמו בכל מקום אחר, אין חסינות ממזיקים שונים. מבין המזיקים הנפוצים ביותר באזור הם הנמלים. הדברת נמלים בירושלים היא שירות פופולרי מאוד גם בבתים פרטיים וגם בבתי עסק שונים. המבנה המיוחד של העיר, המבנים בה, הסמטאות ואפילו בתי העסק הבנויים בשווקים ורחובות מאוכלסים – גורמים למוקד משיכה משמעותי עבור הנמלים ועל מנת לטפל בהן יש צורך לבצע הדברה מקצועית.

מתי נזדקק לשירותי הדברת נמלים בירושלים?

שירותי הדברת נמלים בירושלים תהיה לבית פרטי או בית עסק בדרך כלל. הנמלים פוקדות אותנו כמעט בכל עונות השנה אולם בעיקר בקיץ. אלה יוצאות ממקומות המסתור שלהן, בונות את הקן והמחילות שלהן ומחפשות אחר מזון. לא כל ריסוס יכול להיות יעיל עבור נמלים וגם את הריסוס צריך לדעת איך לעשות. אם אתם מזהים סימנים לנמלים בביתכם בכמויות שאתם כבר מבינים כי הן מתחילו להתרחב ולהשתלט, הרי שכדאי לקרוא במהירות למדביר מקצועי ולפתרון הבעיה.

דרכי טיפול בנמלים

  • ריסוס מיוחד – במידה ולא מצאתם את הקן שבהן הן חיות הרי שתצטרכו לבצע ריסוס מקומי אולם גם את זה צריך לדעת לעשות ולעשות עם חומר רעיל במיוחד ולא התרסיס הפשוט שקונים מהסופר. ריסוס מיוחד עם חומר רעיל אך מתפרק מהר וידידותי לסביבה יכול לסייע בפתרון בעלת הנמלים אם תדעו היכן לבצע את ההדברה.
  • הנחת פיתיונות רעילים – שיטה זו מתאימה במידה ואנו מזהים את שבילי ההליכה של הנמלים וזה קורה בגינה. לעתים נראה לחסוך את הריסוס בכל מקום ולהניח פיתיונות רעילים באזורים שבהם הנמלים עוברות ואלה יוכלו לשאת עמן את הרעל אל הקן עצמו.
  • הדברת הקן – במידה ואתם מזהים את הקן הפתרון הטוב ביותר הוא להדביר את הקן. במידה וחיסלתם את הקן הנמלים ילכו לחפש מקום אחר להיות בו.

הזמנת חברת הדברות מקצועית מהאזור

הדברת נמלים בירושלים תעשה על ידי דודי הדברות המתמחה בשירותים אלה לאורך שנים רבות ובעל ניסיון רב. דודי עושה שימוש בחומרי הדברה איכותיים ומכיר את אורח חייהן של הנמלים וכיצד להדבירן כראוי. צרו קשר באתר או בטלפון להזמנת שירותי הדברות נמלים בירושלים ובסביבה.

הדברת נמלים בירושלים – שאלות ותשובות

נמלים בישראל אינן מזיקות כמעט באופן ישיר. נדיר מאוד שיהיו בקרבתכם נמלים עוקצות ומסוכנות וכי הזנים הבאמת מסוכנים אינם נמצאים בישראל. עם זאת, נמלים עדיין מסתובבות בכל מקום ולכן כאשר אלה נכנסות אל שקיות המזון שלנו או עולות על האוכל שלנו הן עשויות לפגום באיכותו ואף לגרום להרעלה קלה אך לא נעימה. כמובן שגם נמלים בתוך הבית או בעסק שלנו זה לא אסתטי ונחשב למפגע תברואתי ועל כן חשוב מאוד להרחיקן מהאזור שלנו.

תשובה: אנשים רבים מנסים לטפל בבעיות הדברה בעצמם. כאשר מדובר בנמלים זה מובן כיוון שעל הנייר לא מדובר בסכנת חיים אלא בשמירה על סביבה נקיה וכמובן למנוע ממזיקים אלו להגיע אל האוכל שלנו. במקרה כזה אנשים ינסו להדביר את הנמלים עם תרסיס שקנו מהסופר. לא תמיד תרסיס זה יעזור וגם אם יחסל אלפי נמלים הנמצאות באזור עדיין ככל הנראה יש נחיל שלם של נמלים באזור ואלה ימשיכו להגיע. לכן כדאי לקרוא למדביר מקצועי לטיפול בבעיה.

תשובה: מדביר מקצועי מכיר את אורח חיי הנמלים ויודע שכדי להדביר אותן לגמרי צריך לחסל את הקן ולחסל את המלכה של הקן. כדי לעשות זאת ניתן לרסס באופן ישיר את הקן אם יש גישה אליו (לדוגמה באמצעות גומה בחצר) או להניח פיתיונות רעילים בנקודות אסטרטגיות שבהן הנמלים הולכות ואלה ייקחו עמן שאריות מזון מורעלות אל הקן לחסל אותו מבפנים.

תשובה: ההדברה עצמה תיקח כ-24 שעות לערך. מכאן ובמשך חצי שנה-שנה קדימה סביר להניח שלא תסבלו מנמלים באזור שלכם אלא אם כן יקום קן נוסף בקרבת מקום והוא יגיע אליכם. נדיר מאוד שזה קורה בטווח קצר אולם במקרה כזה כדאי לברר מול המדביר שלכם את האחראיות על השירות לגבי חזרה של נמלים בטווח זמן קצר.

לסיכום; נמלים יכולות להוות מטרד לא קטן אבל גם נחשבות למזיק לא נורא כל כך. הנמלים חיות בקנים של מיליוני פריטים כך שאם אתם מזהים נמלים בביתכם כדאי לקרוא למדביר מקצועי במהירות. הדברת נמלים בירושלים מחברת דודי הדברות בהחלט תוכל לספק לכם שירות איכותי בתחום.

אהבתם?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף באימייל
שיתוף בוואטסאפ

השאירו תגובה

© כל הזכויות שמורות לדודי הדברות.

דילוג לתוכן