השאירו פרטים ונחזור אליכם

הדברת עכברים בגינה

מדוע הדברת עכברים בגינה שונה מהבית או משטח פתוח אחר?

עכברים הם חיה מזיקה שחיה על חשבון המקום בו הם מתמקמים. מלבד הסביבה הביתית הם ניזונים גם מעצים בעיקר מגפן, האהובה על דרי קומת הקרקע לסוכת גפנים ועוד. על מנת לזהות עכברים בגינה צריך להיות רגישים ליובש בחצר, עצים גזומים בצורה מוזרה. הדברת עכברים בגינה היא בעיתית מיסודה. מצד אחד, לא ניתן לרסס חומרים כימיים בכמויות גבוהות הנחוצות להרג עכברים, כי הם חומרי ההדברה בכמויות אלו מזיקות גם לאדם ולחיות המחמד המצויות בבית, ולחיות אין כוונה לפגוע בהם כמו ציפורים ועוד. ומצד שני – אין דרך אמיתית לזהות את מיקומם המדויק וללכוד אותם. במיוחד בהתחשב בעובדה שעכברים פעילים בלילה. לכן נחוץ פתרון יעיל לטרת הדברת עכברים בגינה.

הדברה ירוקה - פתרון שאינו מזיק לאדם אך יעיל ואמין

הדברה ירוקה מבוססת על חומרים טבעיים ומחליפה בהדרגה את ההדברה הכימית. ההדברה הירוקה אינה פוגעת באדם ובחיות הבית, ועם זאת מוכיחה את יעילותה בכל תחום הדברה ובפרט הדברת עכברים בגינה. הדברה זו אינה מתיימרת למצוא את מיקומם המדויק של העכברים, אלא כפעולת מניעה ופעולת הדברה כשמתחיל גל העכברים בסביבתכם. את עיקר החומר יפזר המדביר בכניסה לבית, ליד צינורות המטבח בעיקר של הגז וליד פתחי ביבים. העכבר הוא חיה מכרסמת ואין לו בעיה לאכול את הצינור ולהשתחל דרכו אל המטבח, ולו בשביל מעט מזון גלוי. אם לא גיליתם עצים אכולים אבל כן שאריות עכבר בדיוק כמו בבית, או שאתם רוצים להדביר כפעולת מניעה בשביל לא להתחיל להתמודד, זה הזמן הטוב ביותר הדברת העכברים בגינה בכל עונה מעונות השנה.

הנחת פיתיונות רעילים סביב הבית

אמנם ניתן כך לדעת בוודאות אם יש עכברים, אך צריך לזכור כי המלכודות יכולות למשוך חיות נוספות, וכן אם יש ילדים שמשחקים סביב הבית (בהתחשב כי הבית צמוד קרקע) והם יכולים לגעת ולהידבק ברעל. לכן אם בחרתם באפשרות הדברת עכברים בגינה עם חומרים כימיים קטלניים אל תעשו זאת עם פיתיונות אלא עם מדביר.

אהבתם?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף באימייל
שיתוף בוואטסאפ

השאירו תגובה

© כל הזכויות שמורות לדודי הדברות.

דילוג לתוכן