השאירו פרטים ונחזור אליכם

הדברת עכברים בירושלים

המכרסמים הם מזיקים ידועים אשר יכולים להימצא גם אצלנו בבית, גם בבית העסק, במפעל, בשטח החקלאי שלנו ועוד. העיר ירושלים נחשבת לעיר הראשונה בגודלה בישראל מבחינת גודל האוכלוסייה עם קרוב למיליון תושבים. על כן ישנה סבירות גבוהה שמדי יום במקומות שונים בעיר נצטרך לבצע הדברת עכברים בירושלים בצורה מקצועית ולתת מענה ללקוחות מקסימים שבסך הכול רוצים לשמור על סביבה נעימה ונקייה ממזיקים.

כיצד נטפל במכת העכברים?

העכברים (או המכרסמים אם תרצו) נחשבים למזיקים בשל העובדה שהם מבקרים בביובים רוב הזמן ובשדות ולכן נושאים עמם מחלות, כינים ווירוסים שונים העשויים לעבור אלינו במגע, על ידי נגיעה בלשלשת העכברים או במידה ואלה נגעו באוכל שאנו נאכל ממנו לאחר מכן. ישנן 3 דרכי טיפול בעכברים בדרך כלל.

  • שימוש בחומרים רעילים – האופציה הראשונה שלא כולם מתחברים אליה היא להניח מלכודות של חומרים רעילים.
  • לכידה ושחרור במקום רחוק – אופציה נוספת הומנית יותר היא ללכוד את העכברים ולשחרר אותם בטבע במקום רחוק ככל האפשר מכם. לא תמיד השיטה המומלצת ביותר אבל היא בהחלט ההומנית ביותר.
  • הדברה ביולוגית – היא הדברה על ידי החזקת בעלי חיים שהם טורפיהם הטבעיים של העכברים או לכל הפחות ירחיקו אותם כדי שאלה לא ימצאו בסביבתכם, כמו למשל תנשמות או חתולים. (תנשמת קשה יותר לגדל בבית כמובן לכן במקרה של הדברת עכברים בירושלים בבית בהדברה ביולוגית ניתן לאמץ חתול).

הדברת עכברים בירושלים – אזורים נפוצים

האזורים הנפוצים ביותר אשר בהם יש הימצאות של עכברים הם בעיקר באזורי תעשייה, אזורים מסחריים ובאזורי מגרים שהם בעיקר בתי קרקע או אזורים כפריים. אם יש קרבה לשטחים חקלאיים יש אפילו סבירות גבוהה יותר להימצאותם.

האם אפשר למנוע את הגעת המכרסמים אלינו?

על ידי שמירה על בית נקי ומסודר, כמה שפחות מקומות מסתור פוטנציאליים, קופסאות מזון אטומות וכמובן דאגה לפחים סגורים ללא מצבורי אשפה ופתחי ביוב סגורים בסביבתכם. לפרטים נוספים והזמנת שירותי הדברת עכברים בירושלים חברת דודי הדברות תשמח לספק לכם השירות המקצועי והטוב ביותר. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

הדברת עכברים בירושלים – שאלות ותשובות

עכברים ומכרסמים שונים תמיד היוו בעיה לאדם לאורך ההיסטוריה ומלבד העובדה שמדובר בבעיית תברואתית כאשר מדובר בעסק למשל, הרי שגם בבית אלה לא רצויים ועשויים להוות מטרד לא קטן. מלבד העובדה שהם עשויים להבהיל את בני הבית ובעלי החיים בו, אלה עשויים גם להעביר מחלות, כינים ווירוסים שונים בין אם במגע עם העכבר עצמו, בין אם במגע עם הצואה שלו ובין אם העכבר עצמו נוגע באוכל או בחפצים שלנו שאנו נוגעים בהם לאחר מכן.

תשובה: עכברים מסתובבים בביובים כל הזמן ובביוב יש המון וירוסים, מחלות, כינים, קרציות וחיידקים שונים. חלק מהם נישאים על פרוותם של העכברים וכאשר אלה יוצאים ממקום המסתור שלהם ומחפשים מזון הם עשויים לגרום לזיהום בקרב בני אדם. גם הצואה שלהם עשויה להיות מסוכנת ולא כדאי לגעת בה.

תשובה: ראשית לא להיכנס לפניקה. חשוב לפנות אל חברת דודי הדברות המתמחה בשירותי הדברת עכברים בירושלים ונציג החברה יגיע במהירות לבצע הדברה ולהרחיק את המכרסמים מביתכם. חשוב לא לגעת בעכברים או בצואה שלהם. גם אם אתם חייבים לנקות את הצואה מהרצפה לא לגעת בה באופן ישיר אלא לשפוך מים עם סבון ולשטוף אותה החוצה ולחטא את המקום. כמובן כדאי להשתמש גם בכפפות חד פעמיות.

תשובה: אנו מבינים כי חלק מהלקוחות שלנו אינם מעוניינים בחיסול העכברים אלא רק להרחיק אותם מהאזור שלהם וזה בסדר גמור. יש דרכים נוספות לטפל בעכברים כמו למשל ללכוד אותם ולשחררם בטבע. משפחות מסוימות אף מכניסות חתול הביתה שיהווה איום ביולוגי על העכבר ויגרום לו לחפש מקום אחר להיות בו.

הדברת עכברים בירושלים הנו שירות שכיח באזור זה, בעיקר בבתי העסק והמסעדות בעיר. עכברים אוהבים להיאסף באזור של בני אדם, במיוחד באזור האשפה שמחוץ למסעדות לשם מגיעים שאריות מזון רבות מיום העבודה העמוס של המסעדה. אלה מהווים מקור מזון זמין עבור העכברים ולכן אלה רובצים שם רבות. במידה ואתם מזהים עכבר בסביבת העסק או בבית כמובן צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

אהבתם?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף באימייל
שיתוף בוואטסאפ

השאירו תגובה

© כל הזכויות שמורות לדודי הדברות.

דילוג לתוכן