השאירו פרטים ונחזור אליכם

הדברת עקרבים בירושלים

אם אתם גרים באזור פתוח או סמוך לאזור חקלאי, אזור מדברי או אפילו סמוך לנחלים ייתכן ואתם כבר מכירים היטב את תופעת העקרבים. העקרבים הללו חייהם במקומות אלו ובירושלים ישנם מקומות רבים שבהם הם יכולים להסתתר: בין האבנים, בעיר העתיקה, בשטחים חקלאיים, בצלעי הרים ואפילו באדמה בגינות של בתי מגורים. הדברת עקרבים בירושלים יכולה להציל חיים ועל כן אסור לזלזל בה.

מדוע העקרב נחשב מזיק לאדם?

העקרב הוא אחד מבעלי החיים העשויים להזיק לאדם. הוא נחשב לאחד המזיקים המסוכנים משום שהארס שלו יכול לשתק אדם ואף לגרום למיתה תוך זמן קצר עם התפשטות הארס בגוף. חלק מן העקרבים לא ארסיים אולם חלק אחר כן ואילו עקרב צהוב הוא הארסי ביותר. אל לכם להסתכן לגבי מי ארסי ומי לא, עקרב קטן או עקרב גדול ויתר הלבטים – אלא היזהרו מעקרבים, קראו למדביר לבסס הדברת עקרבים בירושלים ונקטו במשנה זהירות באזור מסוימים שבהם הם יכולים להימצא.

מה עושים במקרה של מציאת עקרב בסביבתנו?

אף אחד לא רוצה למצוא עקרב בסביבתו או באזורים מסוימים בארץ, כמו בירושלים למשל, יכולים להימצא לא מעט עקרבים. באזורים אלה ההורים מחנכים את הילדים מגיל קטן להיזהר ממזיקים ובעלי חיים מסוכנים ואלה גדלים ומחנכים את ילדיהם וכו'. אחד הדברים החשובים ביותר במקרה כזה הוא לא להתקרב אליהם. העקרבים יכולים להיות מסוכנים ואם אתם לא מכירים את אורח החיים שלהם, מתי הם תוקפים ופרטים נוספים עליהם – השאירו את עצמכם רחוק מהם וקראו למדביר. השתדלו שלא להרים אבנים בשטח, בוודאי לא בחודשי הקיץ החמים.

כיצד נבצע הדברת עקרבים בירושלים?

דודי הדברות הנו מדביר מקצועי המבצע הדברת עקרבים בירושלים ברמה הגבוהה ביותר. התעסקות עם עקרבים יכול להיות דבר מאוד מסוכן ולכן אתם לא רוצים להתקרב אליהם או לנסות לטפל בהם בעצמם בשיטות מסוימות. אל תנסו לתפוס עקרב בקופסא כי זה מגניב ואל תתקפו אותם כדי שיתרחקו מהשטח.
הזמינו הדברת עקרבים בירושלים ודודי יגיע אליכם במהירות לפתור את הבעיה. יש לבצע ריסוס בחומר מיוחד שימגר את הבעיה.

אהבתם?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף באימייל
שיתוף בוואטסאפ

השאירו תגובה

© כל הזכויות שמורות לדודי הדברות.

דילוג לתוכן