השאירו פרטים ונחזור אליכם

הדברת פרעושים בירושלים

הפרעושים הם מזיקים לא נעימים. אף אחד לא רוצה לשבת לראות סרט בסלון ולהתגרד ללא הפסקה. מעבר לגירודים עצמם הרי שהפרעושים גם יכולים לעקוץ אותנו ולהעביר מחלות שונות בעקיצות הללו. על כן נרצה להיות ערניים למקרה של פרעושים בביתנו ולהזמין הדברת פרעושים בירושלים במהירות האפשרית.

כך תזהו מתקפת פרעושים על הבית שלכם

הפרעוש הוא חיה קטנה מאוד וקשה מאוד לראות אותה אולם יש סימנים שונים שבהם ניתן להיעזר כדי לגלות התקפה של פרעושים על הבית שלכם. מרבית הסימנים מסתכמים בגירוד בלתי פוסק שלכם או של הכלב שלכם. סביר להניח שאם הכלב שלכם מתגרד ללא הפסקה זה אומר שיש לו פרעושים שמציקים לו ואם יש עליו פרעושים זה אומר שגם יש בבית פרעושים. זה יכול להיות על הספות בסלון, על המיטה שלכם בחדר השינה, על המיטה של הכלב בפינה שלו ועוד. אז גם אם לא ראיתם אותם פיזית אבל אתם או הכלב שלכם מתגרדים ללא הפסקה – כדאי לבצע הדברת פרעושים בהקדם האפשרי.

כיצד מתבצעת הדברת פרעושים בירושלים?

הדברת פרעושים איננה הדברה מסובכת במיוחד אבל כן דורשת מכם דאגה לכמה וכמה פרטים שונים ולבצע מעט הכנות. ראשית במשך כמה שעות לפחות לא תוכלו להיות בבית שלכם, בהתאם להוראות המדביר ייתכן ואפילו יותר מכמה שעות. דבר שני יהיה עליכם, במקביל להדברה, לקלח את הכלב שלכם, לבצע לו חפיפה יסודית באמצעות שמפו מיוחד להמתת הפרעושים וכן כדאי להצטייד בטיפול מונע כלשהו בהתאם להמלצת וטרינר. במקביל לטיפול בכלב תצטרכו לטפל גם בבגדים שלכם, בשמיכות ובסדינים הבית שיעברו כביסה כמו גם כיסויים לספות. מלבד כל אלה יש לבצע את הריסוס במקומות שונים בבית על מנת להמית את כל הפרעושים הנמצאים באזור.

חשוב להבין, הפרעושים מתרבים במהירות ואם יש להם סביבה נעימה ונוחה לרבוץ בה הם יהפכו למזיקים מטרידים של ממש. מלבד הגירודים הבלתי פוסקים אתם מסתכנים במחלות ועל כן אתם רוצים לבצע שאתם מטפלים בבעיה במהירות האפשרית. דודי הדברות מספק שירותי הדברת פרעושים בירושלים ברמה המקצועית הגבוהה ביותר. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

אהבתם?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף באימייל
שיתוף בוואטסאפ

השאירו תגובה

© כל הזכויות שמורות לדודי הדברות.

דילוג לתוכן