השאירו פרטים ונחזור אליכם

הדברת פשפש מיטה בירושלים

אנשים רבים אינם יודעים שברגע שהם באים במגע עם רהיט שנגוע בפשפש מיטה הם מעבירים אותו איתם הביתה. ההשלכות של מגע זה קשות. פשפש מיטה פוגע רק בבני אדם ולא בחיות מחמד, ולכן הגירודים והעקיצות שלהם מאוד לא נעימות. אי אפשר להפיל זאת על חיות המחמד משום שהם אינם נצמדים אליהם, ולכן יש למצוא את האשם בריהוט. הרהיט הכי בעייתי הוא מזרן המיטה וגם המיטה עצמה. הדברת פשפש מיטה בירושלים חייבת לטפל בשני החלקים של המיטה ואם זה לא עוזר יש להיפטר מהרהיט.

מה עושים כשצריך הדברת פשפש מיטה בירושלים?

אם אינכם יודעים בדיוק במה מדובר, דעו כי פשפש המיטה אינו נוגע בחיות מחמד ולכן גם אין טעם לטפל בהן. כל הבעיה היא ברהיטים שאתם נוגעים בהם. הדברת פשפש מיטה מתחילה בבידוד הבעיה כדי למצוא את המקור. כאשר מזהים את הרהיט הנגוע מרחיקים אותו מיד מרהיטים אחרים ומתחילים לשאוב ולהשתמש בחומרי הדברה חזקים כדי לוודא את הדברת כל גלגולי הטפיל. זה כולל ביצים ובוגרים. יש לשאוב את הריפוד והרהיטים ולפעמים משתמשים גם בקיטור כדי לנקות קודם.

להידבק במקום אחר

קורה שאתם ישנים במקום כמו מלון שיש בו בעיית פשפש מיטה. זה יכול להישאר אתכם משום שהפשפש נדבק גם לבגדים וחוזר אתכם את כל המסע. כך שאם לא הבנתם מאיפה הגיעו אליכם המזיקים שהתחילו לעקוץ אתכם בלילות, זוהי אפשרות סבירה. בכל מקרה, את הדברת פשפש מיטה בירושלים חובה להתחיל מוקדם ככל האפשר. דבר זה מונע התפשטות של הפשפשים לרהיטים אחרים ולבתים אחרים דרך הבגדים שלכם. יש למזער את הנזק בהדברה אחראית ונכונה.

להזמין את המדביר הנכון

יש לא מעט מדבירים בארצנו ויש לבחור את הנכון בהם לצרכים שלכם. רק מי שמוסמך לטפל בהדברה ועובד עם חומרים תקניים ומאושרים יכול לבצע אצלכם הדברת פשפש מיטה בירושלים. התקשרו לשירותי דודי הדברות על מנת לשמוע כיצד יוכל לפטור אתכם מהבעיה הקשה של פשפש מיטה מטריד ועוקצני. כך תוכלו להבטיח לעצמכם בית נקי מטפילים מזיקים וטורדניים.

הדברת פשפש המיטה בירושלים – שאלות ותשובות

פשפש המיטה הוא חרק קטן מאוד שעל אף שצבעו חום-אדמדם קשה מאוד לראות אותו. הוא מתחבא בעיקר על המיטה שלנו, על המזרן, בין חריצי המיטה ובכלל הוא אוהב מקומות קטנים וצרים שהוא יכול להיכנס אליהם כמו מזגנים, שקעי חשמל, מדפי ארוכות וכו'. הדברת פשפש המיטה בירושלים הנה שירותי מקצועי הניתן ברחבי העיר עבור אלה הסובלים מפשפשים שהגיעו איכשהו למיטתם. מזיק זה מתרבה באופן מהיר במיוחד ולכן חשוב מאוד להזמין חברת הדברות מקצועית לטיפול בנושא במהירות.

תשובה: ובכן אם אינכם רואים את הפשפש במו עיניכם ודאי תוכלו לחוש בו במהלך הלילה. אתם לא תפסיקו להתגרד אם הוא יעלה עליכם והעקיצות שלו בכלל לא נעימות ויכולות להשאיר כתמים אדומים רבים וגירוד בלתי פוסק. אפשרות נוספות לזיהוי היא על ידי כתמי דם אדומים קטנים על המיטה. נקבת פשפש המיטה יכולה למצוץ דם עד פי חמש מגודל הגוף שלה.

תשובה: חברת ההדברות מגיעה אל המקום ומסירה בעצמה את הסדינים, המזרן, בודקת את תעלות המיזוג, שקעי החשמל, הפאנלים, המדפים וכל מקום שבו הם יכולים להימצא וחוסמת את המקומות הללו. במידה ומוצאים סימנים לפשפשי מיטה או פשפשי מיטה מתחילים בהדברה.

תשובה: ראשית מבצעים שאיבה איכותית של כל האזורים שבהם יש חשד להימצאות פשפשי מיטה. לאחר מכן עושים שימוש במכונת קיטור מקצועית שמנקה את כל האזורים כולל פינות שקשה בדרך כלל להגיע אליהן. משאירים קפסולות מיוחדות שוללי חמצן הנקראות אנוקסיה ולבסוף מכבסים את כל המצעים והבגדים בטמפרטורה של מעל 40 מעלות.

לבסוף ייעשה שימוש בחומר הדברה מיוחד שירוסס בכלל רחבי החדר והמיטה. לא יתבצעו ריסוס על בגדים, בדים, מזרנים או על מצעים רק על המסגרת, הקירות וחורים שונים.

תשובה: פשפש המיטה יכול להימצא בספות, בסדינים ובמיטות שלנו. הם עשויים לעלות עלינו בכל שלב שאנו על המיטה/הספה שבהם הם נמצאים, לעקוץ אותנו, לגרום לגירודים, אדמומיות, אלרגיות ובמקרים מסוימים אף למחלות שונות. הם מוצצים את הדם שלנו כדי להתקיים ולגדול ונחשבים למטרד לא קטן.

תשובה: הדברת פשפש המיטה בירושלים יכולה להיעשות רק על ידי מדביר מקצועי המבצע את העבודה באופן יסודי עם כל הציוד הנדרש. העבודה עשויה לקחת מספר שעות לכל ביקור, כאשר מתחילים באיתור מקומות המסתור והמרבץ של הפשפשים. אלה יכולים להיות לא רק על המיטה ובין סיבי המזרון שלכם אלא גם בארון שלכם, בין החריצים בקירות ואפילו בשקעי חשמל לעתים. לאחר מכן יש לבצע שאיבה, הדברה באמצעות מכשיר קיטור וריסוס סופי של המקום למניעת גידול ביצים שטרם בקעו.

תשובה: בדרך כלל המדביר מבקר פעם נוספת לאחר כשבועיים מתום ההדברה הראשונה. זאת כדי לבדוק שההדברה בוצעה כראוי ושאין עוד פשפשי מיטה. ייתכן ויבצע ריסוס נוסף כדי לחזק את ההדברה הקודמת.

תשובה: הדברת פשפש המיטה איננה הדברה פשוטה. ייתכן ולא תפתרו מכל הפשפשים בהדברה אחת ולכן מדביר מקצועי ומוסמך יספק לכם אחראיות של 3 חודשים על ההדברה שבמהלכה אם לא תפתרו מהמזיקים הוא יגיע שוב ללא עלות נוספת.

תשובה: העלות תהיה בדרך כלל בין 1200 ל-1800 שח לערך. המחיר הגבוה הוא בשל מורכבות ההדברה מסוג זה. קשה מאוד להיפתר ממזיקים אלו, הם יכולים להתחבא במקומות שונים, ההדברה מצריכה יותר מביקור אחד ובסופו של דבר גם ההדברה כוללת מספר שלבים וחומרי ריסוס והדברה כך שאין ברירה אחרת.

תשובה: כמות החדרים שאתם רוצים להדביר, כמות החפצים והפתחים בחדר אותו מייעדים להדברה, סוג ההדברה וחומרי הגלם שבהם עושים שימוש, אורך האחראיות שתקבלו מהמדביר ועוד.

חברת אפקטיבי הדברות הנה חברת הדברות מקצועית ומנוסה המספקת שירותי הדברת פשפש המיטה בירושלים ותשמח לספק לכם השירותים המבוקשים במחיר מיוחד ובמהירות האפשרית. הטיפול מתבצע בדרך כלל ב-2-3 פעימות המתפרסות על פני שבועיים-שלושה ולאחר מכן תוכלו לחיות בשקט ובנחת ללא פשפשי מיטה לחלוטין.

אהבתם?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף באימייל
שיתוף בוואטסאפ

השאירו תגובה

© כל הזכויות שמורות לדודי הדברות.

דילוג לתוכן