השאירו פרטים ונחזור אליכם

הדברת צרעות בירושלים

אנחנו יודעים שיש לא מעט "פלישות" של בעלי חיים למרחב העירוני שבו אנשים חיים, ולא רק באזורים כפריים. זה קורה משום שצרעות מחפשות מקום קינון והמקומות האלה מצטמצמים והולכים. לכן, יש הרבה יותר סיכוי להיתקל בהן דווקא בבית שלכם, במקום שבו הכי פחות תצפו לראות אותן. משום כך, שימו לב היטב. אם תראו יותר מצרעה עקשנית אחת זה עלול להיות סימן שהגיע הזמן לבקש הדברת צרעות בירושלים, ליתר ביטחון.

מה עושים עם צרעות בבית?

אם אתם חושדים שיש לכם קן צרעות בבית זה הזמן לפנות למומחים כמו חברת דודי הדברות. אצלנו בחברה יש אנשי מקצוע שיכולים לעזור לכם לא רק לאתר את הקן המסוכן, אלא גם לבצע הדברת צרעות בירושלים לשביעות רצונכם. הסכנה מצרעות ברורה מכיוון שהן נעות בקלות ונוטות לגונן אחת על השנייה, הן מתנפלות בקבוצה על מי שמנסה להטריד אותן ולפגוע בבית שלהן. במקרה כזה יכול להיות אפילו שלא תדעו שפגעתם בקן אם הן הסתתרו טוב. משום כך, אל תהססו לקרוא למומחים כדי למצוא את הקן ולטפל בו בשבילכם.

הדברת צרעות בירושלים על ידי מומחים בלבד

כשאתם חושדים בקיומו של קן צרעות באזור תנו למומחים לטפל בכך. הסכנה המידית היא עקיצות מרובות שעלולות לסכן חיים, במיוחד של ילדים שמסתובבים באזור. כמו כן, אנשים אלרגיים לעוקץ עלולים להיפגע מידית. הדברה נעשית באמצעות חומרים תקניים ויש כמה שיטות שבהן משתמשים להדביר. מכיוון שהצרעות אוהבות מקומות קטנים וסוגרים אתם עלולים למצוא אותן בתוך המזגן או בתוך קירות גבס או חללים של תריסים או מקומות נמוכים באדמה. יש לוודא שהן לא יחזרו לשם לאחר ההדברה הראשונה.

לבחור בשיטת הדברה מתאימה

יש מי שמעדיף הדברה ירוקה ויש מי שמעדיף הדברה כימית. בכל מקרה, המטרה של הדברה היא לא להפסיק את המשך קינון הצרעות, כי אם גם שיחזרו לשם בעתיד. מקומות סגורים שמזמינים אותן לחזור יש לסגור הרמטית ולהמשיך להיות ערניים למקרה של שובן. כדי לקבל מידע על כך ולהדביר את הצרעות המסוכנות צרו קשר בהקדם עם דודי הדברות, שיתחיל בהדברה כמה שיותר מוקדם.

 

אהבתם?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף באימייל
שיתוף בוואטסאפ

השאירו תגובה

© כל הזכויות שמורות לדודי הדברות.

דילוג לתוכן