השאירו פרטים ונחזור אליכם

הרחקת יונים בתל אביב

הרחקת יונים בתל אביב פופולרית מאוד והרבה אנשים מחפשים פתרונות להרחקת היונים מאזור מגוריהם. הדרך היחידה שמבטיחה הרחקת יונים היא לגרום להן אי נעימות גדולה ותחושה שהן לא בטוחות בביתכם, או פשוט למנוע מהן להיכנס לחללים שהן אוהבות. השיטות היעילות ביותר הן התקנת רשת נגד יונים או הצבת דוקרני נירוסטה על המשטחים שהן אוהבות. ברגע שלא יוכלו לנחות או להיכנס לחלל בביתכם שהן אוהבות ורגילות אליו, הן יתקנו את מנגנון הניווט המפותח שלהן וימצאו להן מקום אחר לנחות ולקנן בו. את הבית שלכם הן יסמנו כבלתי בטוח עוד ולכן יימנעו מלחזור אליו לצמיתות.

כל הסודות לגבי הרחקת יונים בתל אביב

אנשים רבים סובלים מהמטרד של יונים אשר בוחרות לקנן ממש על הראש שלהם. יונים נמשכות באופן טבעי למקומות מסתור קטנים וצרים כגון: פתחי מרזבים, מסתורי כביסה, תעלות מיזוג ועוד. עקב כך כל אדם שחי בעיר ויש לו מרפסת או אדן חלון רחב, עלול להוות בית חרושת ליונים. היונים יכולות לקנן בתוך האדניות, בפינה של המרפסת וכמובן על הפרגולה או המזגן. רבים מנסים להרחיק אותן באמצעות תלייה של ניירות מרשרשות, צלופנים או דיסקים מרשרשים, אולם לרוב הדבר אינו פועל לאורך זמן. הרחקת יונים בתל אביב דורשת לעיתים קרובות התערבות של צוות מקצועי ומיומן, היודע לזהות את מקור הבעיה וידע להתאים לכל אחד את הפתרון המושלם עבורו.

אילו פתרונות של הרחקת יונים קיימים היום בשוק?

ראשית, חשוב להבין כי חברה מקצועית ואיכותית הפועלת בתחום הרחקת יונים, אמורה להגיע למקום ולבחון את האזור. הפתרון שהיא תציע אמור להתאים הן לצרכי הדיירים והן לצורת המבנה ולמקום הקינון. אחד הפתרונות הנפוצים ביותר הוא דוקרנים אשר נועדו למנוע מהיונים לנחות על המשטח. ניתן למצוא דוקרנים שונים העשויים מחומרים שונים ובאורכים שונים. אופציה פופולרית נוספת היא השימוש ברשתות אשר נועדו לסגור את החללים של מרפסות ומסתורי כביסה למשל. אפשר למצוא רשתות שקופות אשר אינן פוגעות במראה של הבניין, אך יעילות במיוחד במניעת כניסה של יונים. לאחרונה התפרסם השימוש בסלילים אשר משמשים כמעט כמו דוקרנים, אך הם למעשה הרבה יותר ידידותיים לילדים ואינם עלולים לפגוע בהם. כאשר מדובר על שטחים גדולים כמו גגות למשל, ניתן למתוח חוט רטט העשוי ממתכת אשר ימנע את נחיתת
היונים במקום.

כיצד לדעת איזה פתרון של הרחקת יונים מתאים לכם?

לכל אחד יש את הצרכים והנסיבות שלו, כך שחשוב להתאים את הפתרון האידיאלי לכל מצב ומצב. חברת דודי הדברות עוסקת בתחום מזה שנים ומציעה ייעוץ מקצועי ואחראי לכל לקוח. חברתנו מתחייבת להתאים לכל אדם את הפתרון המושלם עבורו, במטרה לאפשר לו להרחיק את מטרד היונים בצורה המהירה והיעילה ביותר. לקבלת פרטים נוספים, צרו קשר עוד היום.

אהבתם?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף באימייל
שיתוף בוואטסאפ

השאירו תגובה

© כל הזכויות שמורות לדודי הדברות.

דילוג לתוכן