השאירו פרטים ונחזור אליכם

הרחקת יונים לצמיתות

היונה היא ציפור שנוטה לקונן במקומות בהם מתגוררים בני אדם, לכן ניתן לראות יונים המקננות על גגות של בתים. הטפילים שהיונה נושאת מסוכנים לבריאות, וכך גם ההפרשות שלה. יונים אוהבות לשוב אל  אותו האזור פעם אחר פעם ויש צורך לנקוט באמצעים מתאימים על מנת להיפטר מהן לתמיד. הרחקת יונים לצמיתות תתבצע רק על ידי אנשי מקצוע מיומנים כמו אצל דודי הדברות. אנו נשמח לעזור לכם להיפטר ממכת היונים המטרידות ולחזור לחיות בביתכם בשקט ובשלווה.

להרחיק יונים מבלי לפגוע בהן - האם זה אפשרי?

הרחקת יונים לצמיתות איננה הדברה, ולכן חשוב להבין שכאשר אתם שוכרים את שירותיו של מרחיק יונים מקצועי – אין הדבר אומר כי הוא יבצע השמדה של יונים ומטרתו אינה להרוג אותן. זה נכון שהיונים נושאות מחלות וכינים, ואתם בוודאי רוצים להיפטר מהן כמה שיותר מהר וכמובן גם לצמיתות, אבל חשוב לדעת כי בניגוד להשמדת מזיקים כמו  ג'וקים או הדברת נמלים – הרחקה של יונים לצמיתות משמעותה בעצם יצירת הרתעה בלבד.

כיצד ניתן לבצע הרחקת יונים לצמיתות באמצעות הרתעה שלהן?

יונים הן ציפורים חכמות מאוד, והן בוחרות להימנע מפגיעה ולא להתמודד עם סכנה. השיטות של בני האדם להיפטר מהן יבואו לידי ביטוי ב"שימוש" בתכונה זו, כלומר התקנת אביזרים אשר ינצלו את רצונה של היונה לקנן באזור מאוד ספציפי. גג של בניין למשל או אדן של חלון הינם משטחים נוחים מאוד עבור היונה משום שהם יציבים וחלקים והיונה מסוגלת לנחות ולקנן עליהם ללא מפריע. במקרה כזה ניתן להציב דוקרנים אשר "ישברו" עבור היונה את התפיסה של הגג כמקום בטוח – היא כעת תראה שלא תוכל לנחות באותו המקום
כמו פעם.

הרחקת יונים לצמיתות באמצעות דוקרנים - האם זה לא פוגע ביונה עצמה?

מוצר כמו דוקרנים להרחקת יונים לצמיתות הוא באמת דוקר ומכאיב במגע בו, אך אל חשש – היונים לא יגיעו למצב של מגע עמו בכלל. היונה תעדיף מראש להימנע מהתקרבות למקום שבו מותקן דוקרן, ולכן אין לכם מה לדאוג שהוא יפצע אותה חלילה. דוקרנים ניתן לרכוש במגוון סוגים על מנת לבצע התאמה טובה ויעילה למקום ההתקנה ויעילות מרבית לתקופה ארוכה.

כיצד ניתן לבצע הרחקת יונים לצמיתות בדרכים הומאניות נוספות?

אצל דודי הדברות תוכלו ליהנות ממגוון מוצרים להיפטרות מבעיית היונים לתמיד. אף אחת מהשיטות להרחקת יונים לצמיתות לא פוצעת את היונה – מטרת כולן היא רק לייצר הרתעה כאמור. בין האביזרים שתוכלו לקנות נמצאות רשתות למניעת חדירה של יונים, דוקרנים מחומרי גלם שונים ובגדלים מגוונים, וכן דחלילים להצבה בגינה ובכל מקום. כל האמצעים הללו יותקנו בצורה בטיחותית ויימנעו קינון וחזרה של יונים למקום מגוריכם, וכמובן לא יפגעו באף יונה.

אהבתם?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף באימייל
שיתוף בוואטסאפ

השאירו תגובה

© כל הזכויות שמורות לדודי הדברות.

דילוג לתוכן