השאירו פרטים ונחזור אליכם

הרחקת יונים על ידי מרחיק יונים

הרחקת יונים על ידי מרחיק מקצועי - האם זה משתלם?

יונים נחשבות לאחד מהמטרדים הבעייתיים ביותר וקשה להיפטר מהן. תשאלו את כל מי שיונים "השתלטו" לו על המרפסת או הגינה, עד כמה זה מציק וכמה הלכלוך היום-יומי במקום מעלה ריח ולכלוך בלתי נסבלים. ייתכן שבעבר ניסיתם לגרש את היונים בדרכים עצמאיות, אך הסיכויים לכך שהן תחזורנה – גבוהים ביותר, וכאן הבעיה האמיתית. מרחיק יונים מקצועי כמו דודי הדברות, יתאים את המוצרים המיועדים לגירוש היונים באופן ספציפי לביתכם. בצורה כזו יינקטו הפעולות האפקטיביות ביותר והיונים תורחקנה לתמיד.

מהן הפעולות אשר מרחיק יונים יכול לבצע, ואתם לא?

אז נכון שאתם אומרים לעצמכם, שייתכן שיותר כדאי לרכוש מוצרים להרחקת יונים בחנויות "עשה זאת בעצמך". העלויות מופחתות ואם אתם מסוגלים לכך פיזית – ייתכן שתוכלו להדביק דוקרנים או להציב דחלילים להרחקת יונים ללא סיוע. אבל איש לא מבטיח לכם שזה יעבוד – כיוון שמלבד מבנה הבית, ישנן כל מיני סיבות לכך שיונים בוחרות לקנן דווקא במקום מסוים. בעל מקצוע מיומן יוכל להגיע לביתכם, לנתח את הסביבה בעיניים בקיאות ולהחליט מהו המוצר שיעשה את פעולת ההרחקה שתעבוד לאורך זמן. בין אם מדובר בהתקנת דוקרנים או מתיחת רשת – "עיניים" מקצועיות רק הן יכולות להבין לעומק מה גורם ליונים לחזור שוב ושוב ומהו הפתרון לכך.

מרחיק יונים יעשה את העבודה בצורה יעילה ובטיחותית

חשוב שתזכרו כי הרוב המכריע של המוצרים, כלומר הפתרונות בפועל להרחקת יונים – מוצבים במקומות גבוהים מאוד כמו אדן של חלון, גג של דירה וכדומה. מרחיק מקצועי רגיל לעבוד בגבהים, ויש לו את כל אמצעי הזהירות על מנת לשמור על הסביבה מפני פגיעה בזמן שהוא עובד, וכמובן גם על עצמו. פעולות של עבודה בגובה הן מסוכנות, ומומלץ ביותר שלא לנסות לבצע לבד דברים שמסכנים אתכם, ובפרט שלא תוכלו להבטיח את הצלחת הפעולה.

כמה עולה עבודה של מרחיק יונים?

מלבד השכר עבור העבודה עצמה, מחיר הרחקת היונים על ידי בעל מקצוע ייקבע לפי סוג המוצרים הספציפי בהם ייעשה שימוש. דודי הדברות מתמחים בתחום ויוכלו לתת לכם הצעת מחיר לביצוע הרחקת יונים מקצועית המותאמת בדיוק לביתכם.

אהבתם?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף באימייל
שיתוף בוואטסאפ

השאירו תגובה

© כל הזכויות שמורות לדודי הדברות.

דילוג לתוכן