השאירו פרטים ונחזור אליכם

הרחקת יונים ע״י מרחיק יונים

אין ספק שאנו אוהבים בעלי חיים ואיננו רוצים להזיק להם, אולם יש מזיקים שונים בטבע שאנו פשוט מעדיפים שיחיו רחוק יותר מאתנו כדי לא לפגוע בנו, בבני הבית שלנו ואפילו בבעלי החיים שאנו מגדלים. לצערנו הרב היונים נכנסות לרשימת המזיקים הללו בשל הכינים והחיידקים שהן נושאות על כנפיהן, בשל הלשלשת החומצית שיכולה לפגוע ברכוש ואפילו בשל הצווחות החזקות של להקת יונים המקוננת בצמרות העצים הסמוכים לבניין המגורים שלנו. הרחקת יונים ע"י מרחיק יונים מקצועי תהיה הפתרון הטוב ביותר כיוון שלהבריח אותם עם הידיים או שיטות מוזרות אחרות ככל הנראה לא תפתור את הבעיה.

מה היונים מחפשות?

היונים המתיישבות בסביבת בני האדם עושות זאת בשל הקרבה למזון ומים והריחוק מטורפים ואויבים טבעיים שיכולים לסנן את הביצים והגוזלים שלהן. הן מחפשות מקום גבוה בדרך כלל לקונן בו ולכן ניתן יהיה למצוא אותן בצמרות עצים, גגות בניינים, מרזבים, עליות גג ואדני חלון. על אף מה שכולם חושבים שהן אוהבות לקונן על אדן החלון – הן לא אבל בשל העובדה שאיננו מגיעים לשם יותר מדי הן רואות בכך מקום טוב ובטוח יותר לקינון.

הרחקת יונים ע"י מרחיק יונים מקצועי – כיצד זה מתבצע?

יש כמה וכמה שיטות להרחקת יונים. הרעיון הוא להפוך את המקום ללא נוח ולא מתאים לנחיתה וקינון עבורן. במידה והמקום אינו נוח עבורן לנחיתה הוא גם לא יתאים לקינון וירגישו שמסוכן שם, יחפשו אחר מקום אחר רחוק יותר מכם ובכך תפתרו את בעיית היונים מבלי לפגוע בהן.

בין האופציות הפופולריות ביותר ניתן למנות את רשת היונים ודוקרנים ליונים. רשת יונים מסייעת בסגירת נתיבי אוויר כמו מרפסות שירות, חדרי כביסה, מרפסות שמש רגילות ועוד. דוקרנים יהיו שימושיים יותר באזורי מישור כמו מנועי מזגן, אדני חלון, גגות בניינים וכו'. אלה הופכים את משטח הנחיתה למסוכן ולא נוח עבור היונה אבל אינם מזיקים לה והיא תחפש אחר מקום אחר לקינון.

אם אתם מחפשים שירות הרחקת יונים ע"י מרחיק יונים מקצועי אנו בדודי הדברות נשמח לעמוד לשירותכם ולבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר ובמחיר אטרקטיבי במיוחד. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

אהבתם?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף באימייל
שיתוף בוואטסאפ

השאירו תגובה

© כל הזכויות שמורות לדודי הדברות.

דילוג לתוכן