השאירו פרטים ונחזור אליכם

התקנת רשת נגד יונים

חללים פתוחים קורצים ליונים שאוהבות לנחות בהם ולקנן בכל מחזורי הקינון והדגירה שלהן, וזה קורה כמה פעמים בשנה. ללא חסימה הרמטית של החלל הזה היונים יחזרו אליו שוב ושוב ואתם לא תצליחו להיפטר לצמיתות מהמטרד הזה. התקנת רשת נגד יונים מצליחה לחסום את פתח החלל הזה ומבטיחה לכם שהן יוותרו עליו. אין חשש מפני חזרתן לשם מאחר והזיכרון שלהן מעולה ומקום שנרשם בזיכרונן כבלתי נגיש "נמחק" מהמסלול הקבוע שלהן והן יחפשו מעתה מקום אחר.

למה כדאי להתקין רשת נגד יונים?

התקנת רשת נגד יונים נחשבת לאחד האמצעים הנוחים והיעילים ביותר לצורך הרחקת יונים. במקום להילחם עם היונים ולנסות למנוע מהן לקנן על אדן החלון, על המעקה או על המזגן, ניתן פשוט למנוע מראש את הכניסה שלהן לאזור. ניתן למצוא היום בשוק כמות רבה של רשתות שונות, כאשר לכל אחת מהן יש את היתרונות והחסרונות שלה. חשוב להתאים את הרשת בהתאם לסוג המקום, גודל החור וכמובן תנאי האקלים במקום. יונים אוהבות לקנן במסתורי כביסה, פתחי מרזבים ולמעשה כל פתח קטן הקיים במבנה. בעבר השתמשו בעיקר ברשתות העשויות ממתכת או מפלסטיק במטרה למנוע את כניסתן, אך היום ניתן למצוא רשתות הרבה יותר מודרניות. הרשתות החדשות מאפשרות לפתור את המפגע שהיונים יוצרות בעלות נמוכה יותר וביעילות גבוהה יותר.

התקנת רשת נגד יונים – אילו סוגים קיימים היום בשוק?

כאמור, ניתן היום למצוא לא מעט סוגים שונים של רשתות יונים. רשת לול נחשבת לרשת הנפוצה ביותר ומקורה מלולי התרנגולות. מטרתה של הרשת הייתה למנוע מהעופות לצאת החוצה, או לחילופין למנוע מציפורים אחרות להיכנס פנימה ולגנוב לעופות את המזון. הרשת עשויה מחוטי ברזל דקים אשר נוטים להחליד כתוצאה מלחות וגשם. נוסף על כך, החורים מתמלאים בלכלוך ואבק – דבר אשר פוגע במראה האסתטי של הבניין. רשת זו אינה יעילה במיוחד לצורך הרחקת יונים, משום שהיא מהווה משטח נחיתה נוח ויציב. היום ניתן להזמין רשת העשויה מחוטי ברזל מגולוונים, דבר המונע את החלודה. אופציה נוספת היא רשת פלסטיק קשיחה, אולם גם היא מהווה משטח נחיתה נוח עבור היונים. יתרה מזאת, הפלסטיק נוטה להתייבש ולהתפורר בשמש. האופציה האידיאלית היא רשת חבל מקצועית העשויה מחוטי פולי טילן בעלי תוסף הגנה מהשמש. זוהי רשת עמידה שיונים מתקשות לנחות עליה והיא עמידה בפני פגעי מזג האוויר.

כיצד לבחור התקנת רשת נגד יונים?

כאמור לעיל, ניתן היום לבחור מתוך מגוון רחב של רשתות יונים שונות. חשוב לזכור כי לכל רשת יש את היתרונות והחסרונות שלה, ובעקבות כך חשוב להתאים את הרשת למבנה ולסביבה. חברת דודי הדברות היא חברה מקצועית העוסקת בתחום ומציעה שרות מקצועי ואדיב לכל לקוח.

אהבתם?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף באימייל
שיתוף בוואטסאפ

השאירו תגובה

© כל הזכויות שמורות לדודי הדברות.

דילוג לתוכן