השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחיר רשת לחלון

בשעה טובה ומוצלחת אתם עוברים לבית חדש, נרגשים ונלהבים. ובדיוק ברגע המרגש הזה, אתם מגלים כי החלונות שלכם נטולי רשת הגנה מפני יתושים. אתם כבר יכולים לדמיין את עצמכם מתזזים ברחבי הבית עם כפכף, מוכנים להיאבק כנגד המעופף הטורדני. שבו בנחת וקראו את המדריך הבא המלמד על מחיר רשת לחלון.

מחיר רשת לחלון – כדי שאף אחד לא יפריע לכם לישון

מחיר רשת לחלון מושפע מאופן ההתקנה, מסוג הרשת, מתו תקן איכות, מגודל החלון, מעמידות הרשת, ממידת השקיפות הרצויה ומאיכות עבודת ההתקנה. סוגי הרשתות הקיימות בשוק הן:

  • רשת גלילה – בדרך כלל מותקנת כאשר ישנו קושי להתקין רשת הזזה. מדובר ברשת קלה לשימוש בעלת יתרונות רבים – ניתנת להתקנה עם רשת שקופה, פתיחה וסגירה קלה ומנגנון מתוחכם שמאפשר לתחזק ולנקות את הרשת בקלות.
  • רשת הזזה – הרשת הזו מולבשת על מסילה בחלון ומאפשרת תזוזה מצד לצד בהתאם לפתיחת החלון. הרשת קלה מאוד להתקנה ומגיעה במגוון גדלים ודגמים.
  • רשת קבועה – הרשת מקובעת למקומה וחוסכת את התחזוקה השוטפת. שימו לב, בשל העובדה כי הרשת אינה זזה, היא כמעט שלא נשחקת ועמידה לאורך זמן. בדרך כלל משמשת להתקנה בחדרי רחצה וחדרי נוחיות.
  • רשת שקופה – הרשת שכבשה את השוק. מגיעה ברמת שקיפות גבוהה ועשויה מסיב חזק שמאפשר להמשיך ליהנות מנוף נקי ונטול חרקים.

כיצד בוחרים מתקין רשת לחלון?

שימו לב, הנה מספר טיפים לבחירת מתקין רשת לחלון:

המלצות – זה הזמן לשלוף את מכשיר הנייד החכם ולצלצל לחברים ולקרובים כדי לקבל המלצות חכמות ומושכלות. במקרה שבו לא נמצאות המלצות זמינות, תוכלו לפנות לאתר מדרג כדי לקבל המלצות מהימנות שנבחנות בקפידה.

אתר מדרג מאפשר לכם לבחון את המתקין על סמך הקריטריונים הבאים:

  • זמינות – חשוב לבחור במתקין שמוכן להתפנות לעבודה במהירות, בייחוד כאשר אתם כבר מתגוררים בבית ומעוניינים לחסוך מכם את העקיצות והגירודים המטרידים.
  • איכות העבודה – עבודה איכותית שזכתה לדירוג גבוה הינו קריטריון חשוב לבחירה.
  • מחיר – רובנו רוצים לשלם מחיר נמוך על עבודה ברמת איכות גבוהה. האתר מדרג על סמך סיפוק הלקוחות מהמחיר ששילמו על העבודה. רצוי שהמחיר יהיה הוגן וממוצע ביחס למחירי השוק.

צרו עם חברתנו אורן הרחקת יונים קשר עוד היום באתר או בטלפון ואנו נשמח לתת לכם שירות מקצועי ואמין.

אהבתם?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף באימייל
שיתוף בוואטסאפ

השאירו תגובה

© כל הזכויות שמורות לדודי הדברות.

דילוג לתוכן