השאירו פרטים ונחזור אליכם

רשתות לחלונות השוואת מחירים

כמה כיף הקיץ בא, ויחד עמו גם הרחצה בים ובבריכה, השיזוף על שפת החוף, הארטיקים והקרטיבים ואיך לא, גם הזבובים והיתושים. לכן, על מנת להיפטר מהחרקים הלא רצויים, יש צורך לברר על רשתות לחלונות השוואת מחירים.

על רשתות לחלונות

כאשר ניגשים לברר על רשתות לחלונות השוואת מחירים, חשוב להבין שהמחיר תלוי מסוג הרשת ואיכותה. ישנם מספר סוגי רשתות:

  • רשת הזזה – הרשת הזו מותקנת על גבי המסילה ברווח שבין התריס לבין החלון. ברוב החלונות בבתים ישנה הכנה לרשת. כך ניתן לבחור את מיקומה של הרשת. במידה שהחלון פתוח משמאל, בקלות רבה ניתן להזיז את הרשת לצד החלון הפתוח כדי ליהנות מהבריזה האוורירית מבלי לחשוש מאורחים מעופפים לא רצויים.
  • רשת גלילה – הרשת הזו ניתנת להתקנה פנימית על הקיר בחלקו העליון של החלון ועל מנת לפתוח אותה יש למשוך למטה בידית. הרשת אינה גורעת מחוויית הצפייה בנוף.
  • רשת שקופה – הרשת הזו מבטיחה אטימות מלאה נגד חרקים מעופפים, עמידה מאוד בפני מזג האוויר ומאפשרת ליהנות מחדירת אוויר ואור מקסימלית הודות לסיב החזק והשקוף בשונה מהעבר כאשר הסיב שקוף היה בדרך כלל דק מאוד והיה נקרע בקלות.

רשתות לחלונות השוואת מחירים - על חשיבות הרשת

רשתות לחלונות חשובים מאוד כדי לשמור על איכות החיים שלנו. כביכול, נראה שמדובר במוצר זוטר וסתמי, אך הוא בעל חשיבות גבוהה מאוד. מכירים את התחושה המרגיזה הזו בלילה, כאשר אנחנו ישנים בשלווה וברוגע ולפתע שומעים: "בזז בזז בזז"? וזה הרגע שבו אנחנו מתחילים להתקוטט ולהיאבק עם היצור המרגיז. בנוסף, רשת לחלון מאפשרת ליצור הפרדה בטיחותית יותר כדי למנוע נפילות. חלון פתוח ללא רשת מהווה פוטנציאל מסוכן יותר לפגיעה, נפילה או פציעה, חלילה.

דגשים לבחירת רשת לחלון

כאשר אנחנו ניגשים לבחור רשת לחלון, חשוב להבין מהו סוג החלון, עד כמה הוא מהווה מקור אור, ועד כמה חשוב לנו לצפות בנוף. ישנן רשתות זולות יותר, שקופות למחצה. יחד עם זאת, אם אתם נהנים מהצפייה בנוף ומעוניינים לשמר את החוויה, התקנת רשת שקופה תאפשר לכם ליהנות מנוף מואר ונטול מחרקים. אנחנו קנינו.

צרו עם חברתנו אורן הרחקת יונים קשר עוד היום באתר או בטלפון ואנו נשמח לתת לכם שירות מקצועי ואמין.

אהבתם?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף באימייל
שיתוף בוואטסאפ

השאירו תגובה

© כל הזכויות שמורות לדודי הדברות.

דילוג לתוכן