השאירו פרטים ונחזור אליכם

רשת להרחקת יונים

אם הבחנתם כי במרפסת שלכם או בפיר השירותים החלו יונים לקנן – חשוב שתטפלו בכך בהקדם האפשרי. יונים מעבירות מחלות וטפילים לבני האדם וכדאי להרחיקן ולמנוע את כניסתן לאזור. את החסימה עבור יונים או ציפורים מטרידות אחרות, ניתן לעשות באמצעות התקנת רשת להרחקת יונים. סוגי רשתות מחומרים שונים ובגדלים מותאמים אישית ניתן להשיג אצל דודי הדברות. אנו מתמחים בטיפול בבעיית יונים בכל מקום ויכולים לסייע בבחירת הרשת שתטפל בבעיית היונים אצלכם בצורה היעילה ביותר.

כיצד ניתן למנוע מיונים להיכנס הביתה?

אם אתם עוברים לבית חדש הממוקם באזור עירוני, חשוב שתהיו מודעים לכך שבניינים צפופים הם מוקד משיכה ליונים. אזורי מגורים של בני האדם "קוסמים" מאוד לציפור זו, אשר נוהגת לטנף וללכלך את מקומות המחייה של האנשים ונדרשים פתרונות על מנת לטפל בבעיה זו. ניתן להציב רשת להרחקת יונים כחלק מפעולות בהן תוכלו לנקוט, אשר מראש ימנעו קינון של יונים בבית שלכם ובסביבתו.

כיצד פועלת רשת להרחקת יונים והאם פעולתה אפקטיבית?

המטרה בהתקנת רשת להרחקתן של היונים היא בהקניית הגנה מפניהן במקומות עמוקים כמו לדוגמה: מסתורים של כביסה, מרפסות, מתחמי מיזוג בין בניינים ועוד. היונה אוהבת לנחות על משטחים יציבים ונעימים ולכן אין סיכוי שהיא תוכל לעמוד על הרשת המותקנת וכמובן גם לא לחדור מבעדה. מדובר בפעולה יעילה מאוד והאפקטיביות שלה נמשכת לכל אורך התקופה שבה מוצבת הרשת ומבלי לפגוע ביונה אלא רק למנוע ממנה כניסה ומכאן להיפטר מן הטרדה הזו.

האם רשת להרחקת יונים יכולה גם להיות אסתטית ונעימה לעין?

אחד החששות הנפוצים של אנשים שמעוניינים לרכוש מוצרים להרחקת יונים, הוא מהעובדה שהמוצר שירכשו יפגע במראהו היפה של הבית. חשוב להבין כי רשת להרחקת היונים עושה פעולה של חסימה ובכך מונעת פיזית כניסה של יונים למקום. עם זאת אין הדבר אומר כי התקנת רשת פירושה חיים "כמו בכלא", ההפך הוא הנכון – אצל דודי הדברות תוכלו לרכוש רשתות להרחקת יונים במגוון סוגים ובכמה גוונים, באופן כזה הרשת תשתלב עם העיצוב של הבית ובקושי תיראה לעין, אך בו בעת גם תבצע את הפעולה היעילה שלה.

אילו סוגים של רשתות להרחקת יונים ניתן לרכוש?

הסוגים השונים של רשתות להרחקת היונים, וכן נגד חדירה של ציפורים נוספות נבדלים זה מזה בשלושה נושאים – צבע, חומר גלם וגודל ה"עיניים" של הרשת:

  1. צבע – יכול להיות שקוף, שחור או צבע אבן.
  2. חומר גלם – חבל דק, חוט ניילון, רשת דייגים ועוד.
  3. גודל "עיני הרשת" – בהתאם לציפור אותה מעוניינים להרחיק.

דודי הדברות יתאימו בצורה המיטבית את הרשת לצרכים שלכם ויתקינו אותה בצורה מקצועית שתחזיק מעמד לאורך זמן תוך נקיטת כל אמצעי הזהירות.

אהבתם?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף באימייל
שיתוף בוואטסאפ

השאירו תגובה

© כל הזכויות שמורות לדודי הדברות.

דילוג לתוכן