השאירו פרטים ונחזור אליכם

רשת נגד יונים

סוגי רשתות למניעת כניסת היונים

אם יונים בחרו דווקא בבית שלכם על מנת לבנות בו את הקן שלהן, אתם בוודאי יודעים שמדובר בבעיה חמורה הן מבחינה אסתטית והן מבחינה בריאותית. מרפסת המלאה בלשלשת של יונים היא לא רק מלוכלכת ולא נעימה למראה, אלא מהווה סכנה אמיתית לבני האדם המתגוררים במקום. במקומות בעלי עומק שכאלה, לעומת גגות של בניינים עליהם ניתן להציב דוקרנים או דחלילים – אפשר להתקין רשת נגד יונים ובכך למנוע מראש את החדירה של היונים.

מהי הפעולה שעושה רשת נגד יונים אשר מסייעת להרחקתן?

מה שהרשת עושה זה בעצם למנוע פיזית כניסה של יונים למתחם אשר עליו היא מותקנת. ה"עיניים" של הרשת קטנות מדי בכדי שיונה תוכל לחדור בעדה. על כן, גם אם היונה מעזה לנסות להיכנס – היא לא תצליח, תהיה מתוסכלת ותעוף מהמקום.

סוגים שונים של רשתות נגד יונים שניתן להתקין וההבדלים ביניהם

רשתות נגד יונים קיימות במגוון צבעים ובצפיפות עיניים שונה, ואתם צריכים לבחור בין הסוגים ברשת אשר עשויה להוות עבורכם את הפתרון האידיאלי לבעיה. כמו כן חשוב להבין כי הרשת צריכה להיות מתוחה היטב כדי לפעול בצורה אפקטיבית, ובנוסף להתאים בצבעה לסביבה שבה היא מותקנת. רשת יכולה להיות יעילה מאוד, ועם זאת לא להוות מפגע אסתטי ולהשתלב היטב בסביבה.

כיצד ניתן להרחיק יונים מלבד התקנת רשת נגד יונים?

חשוב להבין כי כל המוצרים להרחקת יונים מיועדים על מנת לגרש את היונים ולא לפצוע אותן ובוודאי שלא להשמידן. אצל דודי הדברות ניתן למצוא מגוון של מוצרים להרחקה של הציפורים הללו וכן ציפורים נוספות, כאשר אף אחד מהם לא פוגע בבעלי חיים:

  1. דוקרנים – המיועדים להרתעה של יונים מקינון ונחיתה באזורים שטוחים כמו גגות של בתים, אדני חלונות וכל מקום שבו הן נוהגות לשהות.
  2. דחלילים – יונים חוששות מציפורים מסוימות אחרות, ובנוסף לא ינסו לקנן באזור שנראה כי נתפס על ידי ציפור אחרת.

בנוסף קיימים פתרונות הרחקה נוספים ומומלץ לקבל ייעוץ מקצועי והתקנה על ידי מומחים בלבד. בצורה כזו תוכלו להבטיח כי המוצר שרכשתם יעשה את העבודה לתקופה ארוכה, ולכם יהיה שקט מהיונים.

אהבתם?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף באימייל
שיתוף בוואטסאפ

השאירו תגובה

© כל הזכויות שמורות לדודי הדברות.

דילוג לתוכן