השאירו פרטים ונחזור אליכם

הרחקת יונים בירושלים

בעיית קינון של יונים באזורי מגורים היא תופעה מוכרת ויש לטפל בה בהקדם האפשרי. היונים נושאותמחלות ומזיקים, וההפרשות שלהן עלולות להזיק לבריאותנו ואף להרוס את המשטחים עליהם הן נמצאות כאשר תיקונם כרוך בהוצאות כלכליות רבות. אצל דודי הדברות ניתן למצוא מגוון מוצרים, שיסייעו בטיפול בבעיית יונים קיימת וימנעו חזרה שלה בעתיד. כל האביזרים נועדו על מנת לייצר הרתעה ולצורך הרחקת יונים בירושלים בלבד, ללא פגיעה בהן ותוך שימוש בדרכים הומניות לסילוקן מאזור הקינון ומסביבת בני אדם.

שלוש דרכים יעילות להרחקת יונים בירושלים

על אף היותה של היונה סמל יפהפה של שלום ואחווה, למעשה מדובר בציפור העלולה להעביר מחלות רבות. הלשלשת של היונים מלכלכת את הסביבה, והחומציות שבה מזיקה למדרכות ולקירות של בניינים. הרחקת יונים בירושלים נדרשת במיוחד באזורים עירוניים כיוון שהן נוהגות לקנן בין בתים, על גגות ובמקומות בהם מתגוררים בני אדם. ישנן כמה שיטות להרחיק את היונים ממקום המגורים שלכם, כאשר חשוב להבין כי כל השיטות הללו נחשבות ל"ירוקות". המשמעות היא שהמטרה בדרכי הרחקה אלו היא לגרש את היונה ולמנוע את הקינון שלה וחס וחלילה לא לפגוע בה.

הרחקת יונים בירושלים באמצעות דוקרנים

דוקרנים נגד יונים הם השיטה היעילה ביותר כשמדובר בחזרתם של הציפורים הללו שוב ושוב לאותו המקום. הפעולה שהדוקרנים מבצעים היא למעשה הרתעה ומניעת נחיתה, כלומר היונה אינה מסוגלת לעמוד על הדוקרן עצמו והיא תעדיף לעוף מהמקום שבו מותקן הדוקרן ותנסה למצוא מקום אחר לשבת עליו. בפועל, גם אם יונים ינסו לעמוד על דוקרנים שכאלו הן פשוט לא יצליחו. מוצר כזה יכול להיות יעיל מאוד עבור משטחים ה"מושכים" יונים כמו גגות ואדני חלונות.

הרחקת יונים בירושלים בעזרת רשת

רשת נגד יונים יכולה להרחיק אותן גם היא בצורה יעילה, בכך שהן פשוט לא יצליחו לחדור למתחם שאותו מסתירה הרשת. ה"עיניים" של הרשתות להרחקת יונים בירושלים קטנות מכדי שיונה תוכל לעבור בעדן.
חשוב לדעת כי ניתן לרכוש רשתות אסתטיות בצבעים שונים אשר לא פוגמות ביופיו של הבית, ובנוסף עושות עבודה יעילה וטובה של הרחקה. למעשה הפעולה מתבטאת ב"תסכול" של יונה המנסה להיכנס למסתור הכביסה או למרפסת ולא מצליחה בגלל הרשת – ומוותרת בסופו של דבר.

כיצד דחלילים מסייעים בנושא הרחקת יונים בירושלים?

יונים נוטות לחשוש מלהתקרב למשטחים בהן מקננות ציפורים אחרות, ובפרט כאלו שנחשבות ל"אויבות" שלהן. באמצעות התקנה של דחלילים הנראים כמו הציפורים הללו, במקומות פוטנציאליים לקינון של יונים, ניתן לקבל אפקט הרתעה יעיל. היונה מתקרבת למקום, רואה כי הוא "תפוס" על ידי ציפור אחרת ובורחת לה לדרכה. אצלנו בחברת דודי הדברות יוכלו להתאים את הפתרון המדויק לבעיה הספציפית של היונים בביתכם ולסייע לכם להיפטר מהבעיה אחת ולתמיד.

אהבתם?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף באימייל
שיתוף בוואטסאפ

השאירו תגובה

© כל הזכויות שמורות לדודי הדברות.

דילוג לתוכן